Warunki pobytu

Szanowni Państwo!

Liczymy na współpracę przy przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Państwa w naszym obiekcie Estancja Mezowo.

  1. Pokoje wynajmowane są na doby. Doba hotelowa zaczyna się od godz. 15.00, a kończy o godz. 11.00.
  2. Gość wynajmując pokój  określa czas swego pobytu. Pokój może zostać wynajęty na minimum dwie doby.
  3. Opłata za pobyt jest pobierana w dniu przyjazdu zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem rezerwacji pokoju. W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż w rezerwowanym przez Państwa terminie należność za całość pobytu nie ulega zmianie.
  4. Gość po dokonaniu przedpłaty na konto przy rezerwacji pokoju poprzez system płatności ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
  5. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
  6. W obiekcie znajduje się sala multimedialna z kinem oraz bilard. W tych pomieszczeniach mogą przebywać dzieci i młodzież wyłącznie pod opieką dorosłych.
  7. Osoby nie zameldowane  proszone są o opuszczenie obiektu do godz. 20.00.
  8. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00-6.00
  9. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu w trakcie przebywania na terenie obiektu, a także może żądać natychmiastowego opuszczenia pensjonatu bez zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.
  10. Estancja nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności i innych przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeśli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w recepcji.
  11. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów  wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy. Każdy rodzic (opiekun), odpowiedzialny jest za szkody wyrządzone przez dzieci.
  12. Personel obiektu zobowiązany jest bezzwłocznie reagować na uwagi i zastrzeżenia dotyczące poziomu usług, funkcjonowania urządzeń, czystości i porządku w obiekcie. Uwagi i zastrzeżenia prosimy zgłaszać do właściciela  Estancja Mezowo wlasciciel@estancjamezowo.pl, 501 024 904, 501 343 903.
  13. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej, w pokojach pensjonatu nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, np. grzałki , farelki,  itp. nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
  14. Na terenie całego obiektu obowiązuje ZAKAZ PALENIA. (Zgodnie z Ustawą Dz.U z 1996 r N 10 poz.55 – Kto pali wyroby tytoniowe w miejscach objętych zakazami określonymi w art. 5 podlega karze grzywny do 500 zł).
  15. Śniadanie w formie szwedzkiego stołu jest od godz. 8.30 i obiadokolacja 18.30. Prosimy nie wynosić jedzenia z jadalni. Prosimy o nie spożywanie napoi i posiłków w pokojach.
  16. W obiekcie nie akceptujemy zwierząt.
  17. Prosimy segregować śmieci. Kosze na segregacje znajdują się wewnątrz i  na zewnątrz budynku (mokre, suche, plastiki, papier, szkło)
  18. W obiekcie zabronione jest chodzenie w butach narciarskich. Obuwie należy przechowywać w miejscu do tego przeznaczonym.
  19. Zabronione jest wnoszenie sprzętu narciarskiego ,rowerów itp. do pokoi. Należy przechowywać je w miejscu do tego przeznaczonym.
  20. Obuwie wyjściowe prosimy przechowywać w wyznaczonym miejscu na poziomie parteru. Prosimy o zaopatrzenie się w obuwie zmienne typu kapcie.
  21. Karta do pokoju służy również do otwierania drzwi wejściowych do obiektu. Prosimy o zamykanie drzwi wejściowych do obiektu podczas trwania ciszy nocnej. Drzwi są blokowane o godz.22.00.
  22. Z chwilą otrzymania karty stajecie się Państwo gospodarzem pokoju. Na życzenie pokój może zostać posprzątany.
  23. Po upływie terminu pobytu Klient jest zobowiązany pozostawić kartę w recepcji. Za zagubioną kartę pobieramy opłatę 20 zł.
  24. Podczas pobytu Gość może zgłosić w recepcji sprzątanie i wymianę ręczników na życzenie.

Reklamacje

  1. Gość powinien przedstawić dowód rezerwacji wygenerowany poprzez system płatności, który został przesłany na e-mail rezerwującego w formie potwierdzenia rezerwacji na adres e-mail: recepcja@estancjamezowo.pl.
  2. Gość powinien opisać na czym polega problem.
  3. Estancja Mezowo ustosunkuje się do reklamacji Gościa w ciągu 14 dni roboczych.
  4. Estancja Mezowo ma prawo skontaktować się z osobą telefonicznie lub e-mailowo.
  5. Uznanie reklamacji będzie wiązało się z dokonaniem zwrotu środków, które zostały przelane przez Gościa podczas procesu rezerwacji.
  6. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni oraz zgłosić reklamację dotyczącą usługi. Prawo to przysługuje także osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które zawrą umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy będzie wynikało, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pozostali przedsiębiorcy prowadzący swoją działalność na przykład w postaci spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, nie będą mogli korzystać z tego uprawnienia. Prawo do składania reklamacji przysługuje również przedsiębiorcom na zasadach ogólnych.

Wszelkiego rodzaju uwagi lub niedopatrzenia prosimy zgłaszać w recepcji tel. 58 742 11 93 lub recepcja@estancjamezowo.pl

Dziękujemy za przestrzeganie zasad i życzymy Państwu udanego pobytu w Estancji Mezowo.